Tuesday, August 26, 2008

Scrisoare deschisa catre Orange Romania

Dragii mei incompetenti,
Folosesc serviciile voastre de peste 7 ani cu numarul de mai sus. Pana sa treceti la cea mai proasta idee pe care a avut-o vre-odata un operator de telefonie mobila, si anume acea platforma despre care tot se vorbeste fara a se explica in ce consta, toate lucrurile au fost roz si frumoase. Acum serviciul vostru este mai prost decat cel de la Romtelecom. Aveti niste domnite la serviciul de relatii clienti care abia pot deschide calculatorul, care nu stiu sa isi seteze macar pin-ul la telefon dar care au niste aere de superioritate de ai zice ca sunt ceva printese. Furati mereu de la clienti (dand mereu vina pe acea platforma de care povesteam mai sus) credit, minute, bonusuri, iar daca unii dintre ei sunt destul de prosti incat sa nu sune la serviciul clienti, paguba lor. Cand insa apare cate unul ca mine, trebuie sa faca foarte mult scandal pentru a primi ceea ce i se cuvine. Enumerez aici cateva din problemele avute in ultimele 4 luni: nu mi s-a acordat deloc (sau mi s-a acordat partial) bonusul pentru incarcari succesive in 30 de zile, am activat 2 optiuni pentru care mi-a fost retrasa suma potrivita, dar am primit doar una din ele si azi, bomboana de pe coliva: nu mai pot suna. Oare cat mai credeti ca va vom mai suporta incompetenta? Chiar trebuie sa dati dovada de romani adevarati si sa va bateti joc de clienti precum o vanzatoare din piata de cea mai joasa speta? Chiar trebuie sa devin taran roman adevarat de fiecare data cand imi incarc lunar abonamentul Pre-Pay si aproape sa le injur pe pitipoancele alea incompetente de la relatii clienti? Apropo, din moment ce nu imi pot oferi vre-odata un raspuns, de ce trebuie sa imi stric neuronii vorbind cu ele? De ce nu pot discuta cu un tip mai mult sau mai putin competent de la tehnic? Unul in masura sa imi spuna care este problema, cum se rezolva si cat dureaza? Pentru ce motiv credeti ca imi este necesara o interfata cu voce de call-girl? Daca nu as fi avut foarte multi prieteni care va folosesc serviciile, sa stiti ca treceam de multa vreme la Vodafone sau Cosmote. Sper ca am punctat asa cum trebuie toate problemele si ca nu vor mai exista altele in viitorul prea apropiat.