Wednesday, March 28, 2007

Umor



De ceva vreme mă delectez cu bloguri interesante ale unor persoane foarte amuzante şi se pare bine intenţionate. Unul dintre cei care îmi fac zilele de serviciu mai uşoare, e Nenorocitu', mai sunt şi alţii, cei educativi ca Zoso.
Dar data asta mă interesează să vorbesc despre comedie, având în vedere că Nenorocitu' se dă comedian şi chiar are referinţe. Mi-ar plăcea să amintesc de comedianţi geniali cum ar fi WC Fields, George Carlin, Steve Wright (ultimii doi, menţionaţi şi de Nenorocitu'). WC Fields, a fost unul dintre primii comedianţi adevăraţi, care se baza nu pe mimică, gesturi şi alte comicării de genul ăsta (vezi Mr. Bean sau BaldyMan) ci pe cuvinte, pe jocuri de cuvinte de genul "Who is the scoundrel that took the cork off my breakfast?". Foarte multe idei interesante a avut, care cu timpul au fost împrăştiate pe cale orală în toată lumea ajungând să fie foarte cunoscute. Vorbe de duh de-ale lui WC Fields găsiţi aici.

2 comments:

nenorocitu said...

Iarta-mi ingnoranta, dar chiar nu stiam de Fields (pff, si cand crezi ca le stii pe toate :P ). Citatele sunt geniale.
Forever greatful.

Razna said...

Nu mă gândeam că am să vă atrag atenţia vouă. Mă bucur că pot ajuta la dezvoltarea umorului de calitate pe la noi şi să ştiţi că în ultima vreme mă cam chinui să vă promovez pe plan local, pe cât posibil. Ceea ce i-am propus lui Teo este valabil încă. Dacă vă interesează să faceţi spectacole în provincie zona sud-est, vă stau la dispoziţie.