Monday, February 11, 2008

Iuhuu Yahoo!


Microsoft mai ia un sut in barba, cu bocanci de gotheri, de data asta de la Yahoo!, care le-a refuzat oferta de preluare. Asta dupa ce Microshit este bagat in corzi treptat de inovatiile si facilitatile Google, care tace si le face. Ma gandeam serios sa renunt la mailul @yahoo si YM si sa trec pe GMail si GTalk, in cazul in care ar fi mers tranzactia... Way to go Y!, suck it Microshit.. *evil grin*

P.S. probabil ca un factor important a fost si reactia utilizatorilor Flickr, care au organizat o adevarata campanie de rezistenta impotriva preluarii hostului de imagini detinut de Y!. Eu personal prefer alt host, dar am toata stima pentru cei care au boicotat aceasta tentativa josnica de monopolizare din partea unei companii care ofera cel mai prost OS de pe piata...

8 comments:

Razna said...

Mah, parerea mea e ca desi Microsoft au cele mai proaste oferte si unde isi baga nasu` strica mereu treaba, sunt totusi cei mai utilizati prin Europa. Si sincer, dupa ce te-ai obisnuit atatia ani cu Winblows, nu prea iti vine sa te arunci pe Linups sau Mac, mie unuia cel putin nu imi vine.
Si mai e o faza: aplicatiile cele mai multe se gasesc pentru Win. De acord, PS mere de 15328934 de ori mai bine pe Mac, da` numa` pentru asta, nu cred ca e cazu` sa ma pun sa-mi iau Mac.
Asa ca vad Windows ca un rau necesar.

Rhadiel said...

Asta pt ca nu ai cautat alternative open-source la softurile Mucosoft. La servici doar Winblows este soft cu licenta, in rest am alternative freeware si BUNE pentru absolut tot restul. Office tools, firewall, antivir, editing tools, you name it... Iar winblows este intr-adevar rau necesar la mine pt ca home-userul cu asta este obisnuit si pt asta trebuie sa testez eu ca si QA :(

Anonymous said...

daca stii atat de multe alternative opensource, zi-mi si mie una pentru corel si una pentru photoshop... chiar nu vreau sa fiu rautacios, am mare nevoie... dar caut ceva care sa-mi recunoasca .cdr si .psd ;)

Rhadiel said...

Pt Corel - Inkscape, pt Photoshop - GIMP Shop, dar nu am incercat sa vad compatibilitatea .cdr sau .psd :) Si daca tot sunt la sugestii... Open Office Org pt MS Office, VLC pt orice player media (nu are nevoie de codecuri *evil grin*), VirtualDUB pt editari video... toate sunt puuuutin mai greoaie but hey, they're free *wink*

Anonymous said...

" Si sincer, dupa ce te-ai obisnuit atatia ani cu Winblows, nu prea iti vine sa te arunci pe Linups sau Mac" .... asta nici macar din putul gandirii, nu e! cam cat timp ai butonat un Mac? Dar un PC cu linux?

"Si mai e o faza: aplicatiile cele mai multe se gasesc pentru Win" ... asta e si de mai mare angajament. esti clientul ideal pt M$! Cam ce aplicatii iti trebuie si nu au corespondent pe Mac sau Linux?

Oricum, stai jos, 4!

Razna said...

Errmmm, Gnu, sugi cucu`.
Asta in primu` rand ca sa fim intelesi. In al doilea rand, am incercat odata sa butonez un Mac. Vreo 4 ore, timp in care abia am reusit sa inteleg cum pielea pulei se face reteaua sa mearga.

Rhadiel said...

Adevarul e ca MAC MAC-ul trebuie sa fie perceput ca un Kubuntu cu interfata Aqua :P Only more crappy *grin*

Anonymous said...

Vezi ma Teo, d'aia esti prost! in os x dai 2 click-uri (system preferences si apoi network) pe niste iconite al draq de sugestive. e drept ca simplitatea osx-ului duce la alienare. dar e de preferat o dulce alienare decat coabitarea cu virusul de la microsoft.