Friday, January 25, 2008

Cum sa fac sa fac ceva?

Uite ca am ajuns in imposibilitatea de a mai face ceva. Ceva interesant, ca treburi inutile pot face fara sa stau prea mult pe ganduri. Ceva interesant in perioada asta este sa ma gasesc cu o domnisoara un pic trecuta de prima tinerete (daca citesti asta, sa stii ca nu am vrut sa scriu, vocile m-au pus) care de la revelion incoace imi este tare draga *blush*. Faza de doi bani este ca reusim mereu sa fim in contratimp cu timpu`. Unul cu timpul celuilalt si cu planurile. Eu spre exemplu as putea merge uichendu` asta la Bucuresti sa ma vad cu dumneaei, numai ca are ceva pacoste de botez al unei rude si nu imi sta in caracter sa fiu acel "+1" la o petrecere (de obicei, eu fiind neinvitat asta nu m-a deranjat niciodata - a deranjat pe altii) si nici sa stau sa frec motanu` prin Berceni ca sa o astept pe ea sa se termine chestia. In plus sunt intr-o pana de bani mai ceva ca a americanilor dupa caderea bursei din 1929. Asta ca sa nu mai spun de faptu` ca ar putea sa vina ea la Braila, ca doar nu e musai sa stea la respectiva petrecere pana pleaca si gazdele si are si ceva tren pe la ora 19 (ora dupa care se stie ca orice petrecere de botez degenereaza si ea nu este "genu` ala de tipa"). Asa ca ce dracu` te faci, Altare, cand ti-i dor de o domnisoara si dumneaei pare ca ar vrea sa te vada (asta imi spun tot vocile) cel putin la fel de mult? Poi, momentan nu pot decat sa duc tratative la telefon si on-line. Va anunt cum iese pana la urma.

No comments: