Thursday, January 24, 2008

Pana mea de idei


Sunt un pic frustrat de faptul ca prietenul meu Cezar s-a apucat de bloguit si are niste subiecte destul de interesante, iar eu habar n-am despre ce sa mai scriu.
Poate doar despre faptul ca sunt din ce in ce mai convins ca nu mai am ce face in Braila. Barurile sunt goale mereu, in afara de 2-3 betivi "standard", pe care ii gasesti mereu acolo, indiferent de ora, zi, anotimp, tipele interesante s-au facut toate studente (parca s-au vorbit, frate!), iesitu` cu Sorin, imi dauneaza si mai tare (daca asta e posibil) vietii sociale, la servici stau toata ziua si nu fac mai nimic (iar plata e pe masura)...
Ma plictisesc de imi vine sa imi iau campii! Help, someone... Anyone?!

2 comments:

Anonymous said...

hai tata incoa' sa mutam braila la bucuresti :D...

Anonymous said...

Hehehe... Vezi postu` urmator. Chiar ca imi vine sa vin. Sau sa ma duc. Sau sa aflu cum fac sa fac ceva.