Tuesday, April 10, 2007

Cameraman atacat de suporteri


Evident că astfel de chestie nu se putea întâmpla decât la noi, în eterna şi fascinanta Românică. Dobitocul din imagine a crezut că face o chestie foarte interesantă pentru el şi prietenii lui lobotomizaţi atunci când a atacat pe cameramanul televiziunii publice, Robert Cristea. Cum este posibil aşa ceva? Aseară canalele de ştiri spuneau că explicaţia dată de jandarmi, care se aflau în jur în număr destul de mare, a fost că forţele de ordine aveau cu "o altă misiune". Sunt curios ce misiune poate avea un reprezentant al forţelor de ordine, alta decât de a păstra ordinea. Poate că eu sunt părtinitor, având în vedere că am lucrat în presă şi era să îmi iau şi eu de multe ori bătaie cu miliţieni lângă mine şi legitimaţia de presă la vedere. După ce ieri spuneau că se desfăşoară "activităţi de identificare a celor implicaţi în incident, pentru tragerea la răspundere penală" (li se văd feţele atacatorilor!!!) astăzi, poziţia jandarmilor s-a schimbat: cameramanul este vinovat pentru că filma într-o zonă în care nu era permisă filmarea, adică pe stradă, pe domeniul public! Dragi jandarmi, la faza asta, dacă îmi permiteţi, v-aţi cam căcat pe voi; şi pute groasnic, trebuie să recunoaşteţi. Situaţia pe care o vedeam mai onorabilă: daţi afară cretinii incompetenţi care priveau spectacolul de la înălţimea cailor şi ceilalţi răspândiţi prin mulţime pentru că nu şi-au îndeplinit slujba. Şi acesta nu este un caz singular, astfel de chestii se întâmplă de când lumea, eu însumi am fost atacat de ceva indivizi pe stradă, iar la câţiva metri mai încolo, 3 poliţişti în uniformă priveau spectacolul. Afară cu ei, idioţi patentaţi, cât despre suporteri, despre care se spune că erau stelişti, asta nu e evident o dovadă de dragoste pentru echipă, şi sunt suporter stelist mulţumită lui Cezar, dar există cazuri în care tragi linie. Şi aici mă refer inclusiv la violenţa împotriva altor suporteri ai altor echipe. Nu exclud totuşi violenţa împotriva ţiganilor, dar asta e o altă poveste.

No comments: