Tuesday, April 10, 2007

Trecu şi paştele

A trecut şi sărbătoarea asta şi oricât mi-aş fi dorit să am posibilitatea de a comenta chestii legate de comportamentul consătenilor mei, nu prea pot pentru că aşa cum bănuiam, am fost foarte beat, a se citi foarte rău de tot. Pe la 4 dimineaţa, m-a trezit Anca pentru că adormisem în bar. Tot draga de ea îmi spusese să nu beau şi vodcă (pentru că de obicei nu beau) dar cine s-o asculte? Oricum, a fost paştele, bun sau rău, a fost.
Apoi a fost sentimentul ăla "de după". Durerea de cap şi mahmureala, calculatorul înapoiat lui Radu şi lipsa unui calculator acum (al meu şi-a prăjit placa de bază).
Vineri seară am făcut un pic de fan art pentru Fredo and Pid'jin (promit să pun poze mâine sau poimâine, depinde de Radu asta) pe pielea lui Alexei care a făcut prostia să adoarmă la mine în casă. Din fericire a luat totul aşa cum a şi fost, adică în glumă.
Ziua de luni a fost rezervată în mare parte Danei. Ne-am plimbat noi romantici pe un vânt de numa' şi apoi am fost să bem un suc. Vrea să mergem împreună în Australia, da' ce îs nebun?
Altă chestie interesantă este că aseară am descoperit că Blackie a mea oftează!

2 comments:

Anonymous said...

Sorry for off topic, but 2012 is close, is this really matter?

Anonymous said...

Sorry for off topic, but 2012 is close, is this really matter?