Tuesday, April 10, 2007

Idioţi

Mă întorceam aseară liniştit acasă. Am umblat prin oraş şi apoi am luat un microbuz pentru că era frig. La urechi aveam căştile de la mp3 player pentru că în microbuz urlau manele. Cu o staţi înainte de cea la care trebuia să cobor eu mi s-a părut că şoferul vrea ceva de la mine. Într-adevăr, mă întreba dacă intenţionez să cobor. Şi i-am spus omului că da, după care am pus la loc casca. El continuă să vorbească cu mine. Scot iar casca:
- Da' ce faci acolo, nu asculţi manele, huh? Nu îţi plac manelele!
- Nu dom'le nu îmi plac, ascult muzica mea, dacă tot am posibilitatea asta.
Foarte ofensat:
- Cum dom'le să nu îţi placă, toată lumea ascultă, dacă ascultă şi Băsescu!! Vrei să fii mai cu moţ, hă?
Între timp am ajuns la staţia mea. Înainte să cobor, l-am privit cu milă:
- Dacă ieşea Adrian Năstase, te-ai fi futut în cur?

No comments: