Thursday, April 5, 2007

Slujbă idioată

Lucrează băiatu' de nu mai poate. Se chinuie la oferte, prospecte, adrese, comunicări, evaluări şi alte chestii asemănătoare, de nu se mai vede dintre teancurile de hârtii de pe birou. Sunt singurul din firmă care nu şi-a făcut curat în birou pentru paşte. Şi din nou se apucă să tragă toţi de curu' meu de îmi vine să plec naibii să dispar de tot. Am avut totuşi ceva vreme astăzi şi mi-am customizat cu ajutor (masiv) din partea lui Gabi blogul. Acum tot ar mai fi ceva modificări pe care intenţionez să le fac, dar se poate să le las pentru după paşte pentru că nu prea am vreme.
De azi au început să curgă şi prietenii de prin ţară. Primii care s-au prezentat au fost Anca şi Radu, dar urmează să vină şi Flint şi alţii, dar nu ştiu sigur care şi când. Sper că şefii mei se vor gândi la ceva primă de miel că la câţi inşi trebuie să cinstesc şi cu câţi să beau, tare mă tem că nu îmi ajunge salariul.

No comments: