Thursday, April 12, 2007

Primăvară

Aşa de tare m-am săturat de toţi şi toate că îmi vine să explodez. Uite cum a ieşit soarele afară, iar eu stau înghesuit într-un birou, în faţa unui calculator. Uite cum găsesc pretexte din ce în ce mai dese în pauze de ţigară pentru a-mi încărca bateriile de la soare. Uite cum vreau să aleg în aer liber, să fac fotografii pe plajă sau pe munte şi să mă simt iar liber. Uite cum nodul cravatei mă strânge de gât. Uite cum picioarele vor să simtă pământul gol, nu strâmtoarea pantofilor. Uite cum nici pe tine nu te mai simt bătând în inima mea flămândă de libertate. Uite cum creierul mi se înfundă în prostii sterile despre interzicerea beach-barurilor în Constanţa şi Mamaia. Uite cum Tyler Durden spunea "I feel like putting a bullet between the eyes of every panda that wouldn't screw to save it's species" şi abia acum îl înţeleg.
Uite cum nu îmi mai pasă de nimic...

No comments: