Monday, April 2, 2007

Dumb bitches take II

De această dată, după ce am descoperit noi minunăţiile pe care le pot face telefoanele mobile, am descoperit şi fascinanta lume a IMs. So, am început noi să avem o foarte frumoasă şi coerentă discuţie pe Yahoo Messenger:

Eu: Păsărică, dacă tu nu ai vrut să încetezi cu "mesajele trimise aiurea"...

Eu: N-o mai face pe moarta în păpuşoi că am auzit şi io de Buddy Spy

Ea: ce cu tine mai ?

Eu: Noah... M-ai stârnit cu fazele alea penale

Ea: noh bene

Eu: Trebuia să îţi vezi de treaba matale când ţi-am zis să faci aşa

Eu: Acum am un nou "pet"

Ea: roolin babe....

Eu: Apropo, şi discuţia asta se va deplasa pe blogul meu

Ea: bineeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Ea: ffffffffffff binee

Eu: Ştiu, fac lucrurile bine

Eu: Apropo, m-au deranjat remarcile despre masculinitatea mea făcute de tine în sms...

Eu: Din câte îmi amintesc eu, mi s-a sculat de fiecare dată şi nu te-ai plâns deloc

Eu: Deci nu sunt bun numai la scris bloguri...

Ea: :))

Ea: asa-i asa-i

Eu: Şi da, mă "cam mănâncă" subiectul Laura

Eu: Dar de descărcat nu m-am mai descărcat aşa cum o făceam noi cam de atunci

Ea: >:)

Eu: Deci nu pot spune că nu îmi lipseşte asta

Eu: Tocmai asta e şi problema mea, m-ai stârnit din nou după ce abia te uitasem

Ea: ook

Ea: mea culpa,bene asa?

Eu: Târziu, tare târziu, păsărică mică

Ea: da interesant ma mai alinti tu...

Eu: Well, I like that part of you

Eu: Apropo de mesajul trimis azi şi de bărbăţie, poţi spune ce înseamnă pentru tine "bărbat adevărat"_

Ea: na acuma mai zi si tu ceva,altceva innafara de acest subiect ...nobil

Eu: În afară de acest subiect, îmi pare rău dar nu avem chestii comune

Ea: na cum vrei tu...

Eu: So...? Ce înseamnă pentr utine "bărbat adevărat"?

Eu: Pentru tine*

Eu: Ca să ştiu dacă mă încadrez

Ea: am sa ma gandesc sa iti trimit cat mai repede ceea ce ins pt mine a real man

Ea: not now

Ea: ca de abea ma ascund de sefu

Ea: butonez cam pe furis si ...na

Ea: dar fac tot pos si-ti trimit

Eu: No bine...

Eu: Poţi intra pe site-ul ăla şi să pui replica acolo, am să pun acum un post cu discuţia asta şi poţi pune comentariu

Ea: mai mai

Aşadar, draga mea, Laura, aştept să aflu de ce nu sunt eu bărbatul ideal...

No comments: